שגרירת ישראל בלונדון, ציפי חוטובלי: "הממשלה מאוד תומכת פה"

אסתי פלד No Comments on שגרירת ישראל בלונדון, ציפי חוטובלי: "הממשלה מאוד תומכת פה"

שגרירת ישראל בבריטניה ציפי חוטובלי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספרת על מאבק ההסברה באירופה על רקע מבצע "שומר החומות"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שגרירת ישראל בבריטניה ח"כ לשעבר ציפי חוטובלי התראיינה הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפרה על המאבק בזירת ההסברה באירופה, "אנחנו נמצאים בחזית המאבק מול התקשורת הזרה, אני רצה מראיון לראיון".

חוטובלי סיפרה על המאבק האינטסיבי בזירה התקשורתית העויינת, "אני נוכחת בכל תוכנית מרכזית וחשובה. המסר שלנו הוא שיש אלפי רקטות על ישראל, ושנלחמת מול ארגון טרור. אמנת חמאס מדברת על השמדת ישראל, וזה מקל עלינו" ציינה חוטובלי.

חוטובלי הסבירה את המורכבות בהסרה בלונדון, "יותר קשה לבריטניה להזדהות עם המצב שלנו, אז אנחנו מזכירים להם פיגועי האיסלאם באירופה".

השגרירה סיפרה, "בערב חג עשינו קניות, ונתקלנו בשיירה של דגלי פלסטין. ג'ונסון הצהיר שיילחם נגד אנטישמיות וקריאות של "מוות ליהודים". הממשלה מאוד תומכת פה".

יש לציין כי הממשלה הבריטית נותנת גיבוי למדינת ישראל, רה״מ בוריס ג׳ונסון גינה את ההפגנות של הפלסטינים שהתקיימו בשישי ואמר שלמדינת ישראל הזכות להגן על עצמה, כך גם אמרו שר החוץ ושרים בכירים נוספים בממשל הבריטי. התקשורת הבריטית מגלה עוינות ואינה מזדהה עם ישראל, תוך נקיטת צד תוקפני ומציגה בעיקר צד אחד – הצד הפלסטיני.



0 תגובות